Diensten

Onze specialisatie; Grensarbeid!

Een specialisatie mag ook bij ons kantoor niet ontbreken. Bij Rogiest besteden wij extra aandacht aan grensarbeid.
Niet alleen omdat de grens tussen Nederland en Belgiƫ vanuit ons kantoor zichtbaar is, maar vooral omdat het werken over de grens veel vragen met zich meebrengt.
Wij weten alles van de regel- en wetgeving betreffende het werken over de grens.

Rogiest & Meijer geeft grensoverschrijdend advies aan bedrijven en particulieren.

Startende ondernemers

Bij het starten van een onderneming komt veel kijken. Vaak heeft u als (jonge/ nieuwe?) ondernemer veel vragen. Rogiest & Meijer gaat naast u staan bij het opzetten van uw nieuwe organisatie. Wij geven een antwoord op al uw vragen en werken met u samen aan het opzetten van een bloeiend bedrijf.

Administratieve ondersteuning

Het verzorgen van een goede administratie is een belangrijk aspect binnen uw onderneming. Een helder inzicht in uw bedrijfsvoering krijgt u door het voeren van een goede administratie, Hierdoor kunt u de juiste beslissingen nemen en uw beleid aanpassen. Rogiest & Meijer ondersteunt u bij het verzorgen van uw administratie. Indien u dit wenst kunnen wij uw administratie zelfs geheel overnemen.

Advies

Advies voor ondernemers en stichtingen die vallen onder het midden en kleinbedrijf. Hierbij kunt u rekenen op een persoonlijke begeleiding en professioneel strategisch advies.

Salarisadministratie

Wij geven ook een persoonlijke ondersteuning bij het verzorgen van uw salarisadministratie o.a.

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Maken van loonberekeningen en salarisstroken
  • Aan- en afmelding bij bedrijfsvereniging en belastingdienst
  • Ziekte en herstelmeldingen
  • Periodieke loonopgave
  • Verzorgen van de aangifte loonbelasting
  • Advisering

Belastingadvies

Rogiest & Meijer geeft u persoonlijke adviezen op het gebied van;

  • Omzetbelasting
  • Vernootschapbelasting
  • Inkomstenbelasting
  • Belastingsdvies ( besparingen)
  • Grensarbeid